THE Setler






the settler


Selamat datang di dunia The Settlers! Anda telah tiba di suatu tempat yang menakjubkan dihuni oleh Roma, Viking dan Maya bersaing atau bekerja sama untuk mencapai berbagai tujuan. Tujuan ini meliputi menduduki tanah, menjamin pasokan bahan baku, atau hanya mencoba untuk menciptakan pemukiman yang paling indah. Ada lebih dari satu jalur yang mengarah ke keberhasilan – Anda dapat terlibat dalam perdagangan, membentuk aliansi, atau memimpin tentara Anda ke dalam pertempuran. Terjun ke ini adaptasi dari game PC kritis diakui, sangat populer untuk menawarkan campuran seimbang strategi dan manajemen gedung, sekarang dengan gameplay dioptimalkan.


SCREENSHOT





Features

Gather resources and build a lively and bustling town in an ancient world. Your decisions and skill in managing and protecting your settlement will determine its fate.
The strength of your units depends on how effectively you have built up your settlement and paid attention to the economic relationships within it.
Three nations to govern: Conquer new territories, defeat rival armies, and establish an empire with your warriors that encompasses lands and continents.
A huge number of parameters to manage: Dozens of building’s types, settlements, soldiers, raw materials, and much more.
An accessible game for everybody, thanks to extensive tutorial missions and multi-touch gameplay, ideal for strategy games.


Cara pemasangan (dibaca baik-baik) :


1. Ekstrak semua file-nya


2. Tempatkan folder GloftSTHP ke sdcard:\gameloft\games\


3. Tempatkan folder TitaniumBackup di sdcard;\


4. Instal file dengan nama The_Settlers_HD_1.0.3_QVGA.apk


5. Instal lagi file dengan nama signedThe_Settlers_HD_1.0.3_Cracked_tag3r.apk, tidak perlu di uinstall, replace aja dengan yang sebelumnya.


6. Restore The Settlers HD 1.0.3 menggunakan TitaniumBackup.


7. Install lagi file signedThe_Settlers_HD_1.0.3_Cracked_tag3r.apk


8. Selesai! Coba jalankan gamenya.



DOWNLOAD DATA


DOWNLOAD APK


DOWNLOAD SIGNED APK






Tested works on : SE X10 mini.X10 mini pro, X8 Samsung galaxy mini..^^

Comments

Popular posts from this blog

[2017] Cara Hack Instagram Terbaru-Tutorial Iphone like hack